Módosul a GAMESZ ügyfélszolgálati iroda nyitva tartási rendje
Csak indokolt esetben, előzetes bejelentkezés alapján fogad ügyfeleket a GAMESZ üfgyélszolgálati irodája a veszélyhelyzet idején.
Tisztelt Ügyfelünk!
A Kormány 2020. november 4-től Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek a lehetőségekhez képesti megelőzése és csökkentése mindannyiunk közös érdeke. A GAMESZ munkatársaink és az Önök egészségének a megóvása érdekében 2020. november 16-tól a veszélyhelyzet időtartamára a
Budavári Önkormányzat GAMESZ ügyfélszolgálati irodája csak különösen indokolt esetben, előzetes bejelentkezés alapján fogad ügyfelet az Iskola utca 16. szám alatti ügyfélszolgálati irodában.
Előzetes időpontfoglalásra 2020. november 16-tól telefonon vagy
E-mailen van lehetőség.
Kollégáink munkaidőben az alábbi telefonszámokon fogadják a telefonjaikat, ahol minden segítséget, felvilágosítást megadnak az ügyintézéssel kapcsolatban:
06-1/225-2470 vagy 06-1/225-2474
Kérjük, hogy a halaszthatatlan ügyintézésükhöz elsődlegesen vegyék igénybe a rendelkezésre álló elektronikus lehetőséget:
E-mail: budavargmsz@budavargmsz.hu
Amennyiben a fenti lehetőségekkel nem tudnak élni, úgy kérjük leveleiket, zárt borítékban a Bp. I. ker. Iskola utca 16. GAMESZ épületének kapuján található postaládába szíveskedjenek elhelyezni, melynek folyamatos ürítéséről gondoskodunk.
Megértő együttműködésüket mindannyiunk érdekében köszönjük!